Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową kanalizacji sanitarnej w ul. Ostaszewskiego, ul. Akacjowej w Mławie | Mława

Wielkość czcionki

Tłumacz Zamigam

Mława

Twoje miejsce.
Twój czas.

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową kanalizacji sanitarnej w ul. Ostaszewskiego, ul. Akacjowej w Mławie

Piotr Tomaszewski / 18 września 2014

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową kanalizacji sanitarnej w ul. Ostaszewskiego, ul. Akacjowej w Mławie

1.        Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zarządzaniu, kontroli
i nadzorze nad realizacją umowy o roboty budowlane dla projektu Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową kanalizacji sanitarnej w ul. Ostaszewskiego, ul. Akacjowej w Mławie .

2. Termin wykonania zamówienia

Od dnia podpisania umowy  do dnia zakończenia budowy.

3.  Warunki ubiegania się o zamówienie.

O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ( wymagane dysponowanie osobą z uprawnieniami budowlanymi
w zakresie nadzoru nad budową kanalizacji).

4. Opis sposobu przygotowania ofert.

   - każdy  wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę,

   - oferty należy składać w nieprzejrzystych, zaklejonych i nienaruszonych opakowaniach.

   - koperta zewnętrzna winna być zaadresowana:

      Burmistrz Miasta Mława

      ul. Stary Rynek 19,

      06-500 Mława

oraz opisana: Oferta na pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową kanalizacji sanitarnej w ul. Ostaszewskiego, ul. Akacjowej w Mławie , nie otwierać przed dniem 25.09.2014 r. godz. 12:00”,                            

    - koperty z ofertami, w interesie wykonawcy winny być skutecznie  zabezpieczone przed ich otwarciem.

Wykonawca, który na etapie sporządzenia oferty zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcy, zobowiązany jest do podania tego w ofercie (załącznik  nr 3 do Formularza oferty) wraz z załączeniem podstawowych informacji o podwykonawcy - nazwa, adres, zakres rzeczowy i  wartościowy planowany  do realizacji przez podwykonawcę.

5. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.

1) Oferty można składać osobiście lub przesłać pocztą za potwierdzeniem odbioru, na adres zamawiającego. W takim przypadku za termin złożenia ofert uznaje się datę i godzinę potwierdzenia odbioru przesyłki przez zamawiającego.

2) Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w nieprzekraczalnym terminie do dnia 25.09.2014 r. do godz. 12:00.

3) Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.

6.  Kryteria oceny ofert.

 1.   Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie je do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:

       - oferta spełnia wymagania określone niniejszym zamówieniem,

       - oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,

       - Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymogami Zamawiającego,

2.   Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:

Cena ofertowa - 100%

7. Warunki umowy

1. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem   postanowień oraz danych zawartych w ofercie.

2. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę.

3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian nieistotnych treści umowy oraz zmian dotyczących:

Zmiany osobowe

- zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane, prawo geologiczne i górnicze lub innych ustawach,

Zmiany organizacji spełniania świadczenia

- zmiana zasad dokonywania odbiorów świadczonych usług lub robót, jeśli nie zmniejszy to zasad bezpieczeństwa i nie spowoduje zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby zamawiającego;

- zmiana treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy. Zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych zamawiającemu do prawidłowej realizacji umowy;

Nie stanowi zmiany umowy:

- ograniczenie przedmiotu świadczenia, jeśli taką możliwość przewidywała umowa

- zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego)

-  zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami;

Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.

4. Wszelkie zmiany treści umowy, o których mowa w pkt. 3 wymagają powiadomienia Wykonawcy i uzgodnienia z nim warunków ich wdrożenia. 

Wzór przyszłej umowy z wybranym w wyniku przetargu wykonawcą stanowi załącznik nr 3 do Formularza oferty.