Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Rewitalizacja obszaru Placu ul. 3 Maja w Mławie. | Mława

Wielkość czcionki

Tłumacz Zamigam

Mława

Twoje miejsce.
Twój czas.

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Rewitalizacja obszaru Placu ul. 3 Maja w Mławie.

Andrzej Porzeziński / 30 sierpnia 2017

Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Rewitalizacja obszaru Placu ul. 3 Maja
w Mławie.

Aktualizacja z dnia 08.09.2017 r. - Powiadomienie o wyborze oferty.

Aktualizacja z dnia 07.09.2017 r.- Zbiorcze zestawienie ofert.

Aktualizacja z dnia 04.09.2017 r. - zmiana Warunków ubiegania się o zamówienie.

    1.  Przedmiot zamówienia:

      Przedmiotem  zamówienia  jest  świadczenie  usług polegających na zarządzaniu, kontroli i nadzorze nad realizacją umowy o roboty budowlane dla zadania pn.: „Rewitalizacja obszaru Placu ul. 3 Maja w Mławie”.

      2. Termin wykonania zamówienia

      - od  dnia podpisania umowy  do momentu zakończenia i rozliczenia inwestycji będącej przedmiotem nadzoru. Zakończenie robót budowlanych przewiduje się na dzień: 26.10.2018r.

      - świadczenie usług obejmuje okres faktycznego zakończenia robót oraz rozliczenia końcowego inwestycji,   a także w okresie rękojmi wynoszącym 60 m-cy, liczonych od daty dokonania odbioru końcowego zamówienia.

      3.  Warunki ubiegania się o zamówienie.

      O  udzielenie  niniejszego  zamówienia  ubiegać  się mogą wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania    takich    uprawnień  –  wymagane    osoby    w    składzie    zespołu   nadzorującego z uprawnieniami o branży drogowej (inspektor wiodący), inspektorzy branżowi: branży konstrukcyjno - budowlanej, branży sanitarnej,  branży elektrycznej i  branży telekomunikacyjnej.

      4. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.

      Ofertę na FORMULARZU OFERTY należy złożyć w terminie do dnia 07.09.2017r.  do godz. 10.00 (czasu lokalnego) w formie pisemnej.

      Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Mława, ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława.
      Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie zwrócona Wykonawcy
      bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie odwołania.

      Wykonawca powinien umieścić ofertę wraz z wymaganymi dokumentami  w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu zaadresowanym na adres Zamawiającego i zawierającym oznaczenie: Oferta na: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Rewitalizacja obszaru Placu ul. 3 Maja w Mławie i Nie otwierać przed dniem 07.09.2017r. godz. 10:30.

      Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miasta Mława, Wydział Rozwoju i Inwestycji
      przy ul. Padlewskiego 13, 06-500 Mława w dniu 07.09.2017r. godz. 10:30 (czasu lokalnego).

      5Kryteria oceny ofert.

       1.   Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie je do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:

             - oferta spełnia wymagania określone niniejszym zamówieniem,

             - oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,

             - Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymogami Zamawiającego,

      2.   Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:

      Cena ofertowa - 100%

      6. Warunki umowy

      1. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem   postanowień wynikających z treści niniejszego opisu oraz danych zawartych w ofercie.

      2. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę.

      3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian nieistotnych treści umowy oraz zmian dotyczących:

       

      Zmiany osobowe

      - zmiana  osób, przy  pomocy  których  Wykonawca  realizuje  przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane, prawo geologiczne i górnicze lub innych ustawach,

      - zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem
       lub wykształceniem spełniającym wymóg SIWZ.

      Zmiany organizacji spełniania świadczenia

      - zmiana zasad dokonywania odbiorów świadczonych usług lub robót, jeśli nie zmniejszy to zasad bezpieczeństwa i nie spowoduje zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby zamawiającego;

      - zmiana  treści  dokumentów  przedstawianych  wzajemnie  przez  strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy. Zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych zamawiającemu do prawidłowej realizacji umowy;

      Nie stanowi zmiany umowy:

      - zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana
      nr rachunku bankowego)

      -  zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami;

      Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.

      4. Wszelkie zmiany treści umowy, o których mowa w pkt. 3 wymagają powiadomienia Wykonawcy  i uzgodnienia z nim warunków ich wdrożenia.

      Aktualizacja z dnia 04.09.2017 r.

      Zmianie ulega dotychczasowy zapis  pkt 3.  Warunki ubiegania się o zamówienie:

      ,,O  udzielenie  niniejszego  zamówienia  ubiegać  się mogą wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek    posiadania     takich    uprawnień  –  wymagane     osoby     w     składzie     zespołu nadzorującego z uprawnieniami o branży drogowej (inspektor wiodący), inspektorzy branżowi:   branży   konstrukcyjno   -   budowlanej, branży   sanitarnej,  branży   elektrycznej
      i  branży telekomunikacyjnej”.

      na zapis następujący:

      ,,O  udzielenie  niniejszego  zamówienia  ubiegać  się mogą wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek   posiadania    takich    uprawnień  –  wymagane      osoby      w     składzie     zespołu nadzorującego z uprawnieniami o branży drogowej (inspektor wiodący), inspektorzy branżowi:   branży   konstrukcyjno  –  budowlanej   lub   architektonicznej, branży sanitarnej i branży elektrycznej ”.

       Aktualizacja z dnia 07.09.2017 r.  - Zbiorcze zestawienie ofert

      Aktualizacja z dnia 08.09.2017 r. - Powiadominie o wyborze oferty.